مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 09:352023-06-03ورزشي

زندگینامه داستانی شهید مدافع حرم هادی طارمی منتشر شد


کتاب «فصل رسیدن» زندگینامه داستانی شهید مدافع حرم هادی طارمی نوشته الهه آخرتی توسط انتشارات روایت فتح منتشر و راهی بازار نشر شد.

- کتاب فصل رسیدن زندگینامه داستانی شهید مدافع حرم هادی طارمی نوشته الهه آخرتی توسط انتشارات روایت فتح منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کتاب فصل رسیدن زندگینامه داستانی شهید مدافع حرم هادی طارمی نوشته الهه آخرتی توسط انتشارات روایت فتح منتشر و روانه بازار نشر شده است.

شهید هادی طارمی حدود 16 سال پاسدار بود و سال ها در تیم حفاظتی سردار قاسم سلیمانی حضور داشت.

این شهید در آستانه 40 سالگی به همراه چند نفر دیگر از جمله سردار قاسم سلیمانی، سردار سرتیپ پاسدار حسین پورجعفری، سرهنگ پاسدار شهرود مظفری نیا، سروان پاسدار وحید زمانی نیا و ابومهدی المهندس معاون حشدالشعبی و تنی چند از اعضای حشدالشعبی در حمله تروریستی آمریکا به کاروان حشدالشعبی در بغداد در بامداد 13 دی ماه 1398 به شهادت رسید.

کتاب فصل رسیدن که قرار است به زندگی شهید هادی طارمی بپردازد، در فصل های ابتدایی بیشتر روایتی است از خانواده طارمی که از نگاه دانای کل روایت می شود و این روایت بیشتر به مادر خانواره یعنی مه پاره نزدیک است و روایت هایی از لحظه لحظه های این مادر در این سال ها دارد و کم کم به زندگی شهید هادی طارمی نزدیک می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندگینامه داستانی شهید مدافع حرم هادی طارمی منتشر شد

زندگینامه داستانی شهید مدافع حرم هادی طارمی منتشر شد