مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 12:402023-05-28سياسي

سرتیپ فولادی:مقاومت و وحدت از مفاهیم و نماد خرمشهر است


رییس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت:مقاومت و وحدت از مفاهیم و نماد خرمشهر است و امروز در مقابله با دشمنان باید راهبرد ما مقاومت و وحدت باشد.

- رییس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت:مقاومت و وحدت از مفاهیم و نماد خرمشهر است و امروز در مقابله با دشمنان باید راهبرد ما مقاومت و وحدت باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر سرتیپ محمدرضا فولادی ارتش که در سومین یادواره شهدای محله و بزرگداشت مرحوم سید علی حسینی سخن می گفت، بیان کرد: 20 هزار گلزار شهدا در سراسر کشور وجود دارد، شهدا با نثار جان و خون این سرزمین را پاک و بستری برای رشد و نمو ما آماده کردند بنابراین نباید در این سرزمین پاک خدا کنیم.

وی ادامه داد: فلسفه یادواره ها، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و شنیدن پیام شهدا است.

خرمشهر تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در زمان های مختلف سه بار اشغال شد که با زد و بند سیاسی آزاد شد اما در دوران دفاع مقدس خرمشهر با اقتدار و اراده ملی و به برکت رهنمودهای رهبر الهی آزاد شد.

امیر سرتیپ فولادی با اشاره به اینکه دشمن با دو لشکر از بن دندان مسلح قصد داشت خرمشهر را در کمتر از یک روز تصرف کند اما نیروهای مردمی و رزمندگان با 34 روز مقاومت مقابل دشمن بعثی ایستادند، یادآور شد: خرمشهر در دفاع مقدس دارای مفاهیمی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرتیپ فولادی:مقاومت و وحدت از مفاهیم و نماد خرمشهر است

سرتیپ فولادی:مقاومت و وحدت از مفاهیم و نماد خرمشهر است