مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 08:102023-06-07بين الملل

واکنش آمریکا به رونمایی از «فتاح» و اخبار عادی سازی روابط ایران و مصر


سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در یک نشست خبری با مطرح کردن ادعاهایی علیه نقش ایران در منطقه به سوالاتی درباره گزارش های مربوط به عادی سازی روابط ایران و مصر و رونمایی از اولین موشک هایپرسونیک ساخت ایران پاسخ داد.

- واکنش آمریکا به رونمایی از فتاح و اخبار عادی سازی روابط ایران و مصر سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در یک نشست خبری با مطرح کردن ادعاهایی علیه نقش ایران در منطقه به سوالاتی درباره گزارش های مربوط به عادی سازی روابط ایران و مصر و رونمایی از اولین موشک هایپرسونیک ساخت ایران پاسخ داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ودانت پاتل، معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در یک نشست خبری که مشروح آن در وبگاه وزارت امور خارجه این کشور منتشر شده است، در پاسخ به سوالی به دفاع از سیاست اعمال تحریم های یک جانبه توسط واشنگتن پرداخته و گفت: تحریم های آمریکا به طور موثری بر اقتصاد آن ها(ایران) تاثیر می گذارد.

این تحریم ها به تورم و بیکاری در ایران کمک می کند.

این تحریم ها تاثیر مستقیمی روی کشور آن ها و مردمشان دارد.

این مقام وزارت امور خارجه آمریکا در حالی آشکارا بر تاثیر مخرب این تحریم ها بر معیشت مردم ایران تاکید دارد که دولت های آمریکا مدعی بوده اند تحریم های این کشور مانعی برای تامین کالاهای بشردوستانه از جمله غذا و دارو نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش آمریکا به رونمایی از «فتاح» و اخبار عادی سازی روابط ایران و مصر

واکنش آمریکا به رونمایی از «فتاح» و اخبار عادی سازی روابط ایران و مصر