مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 17:452023-06-02سياسي

اجرای دقیق سند تحول قضایی اولویت مهم دادگستری استان فارس


رییس کل دادگستری فارس در جهرم گفت: اجرای دقیق سند تحول قضایی و اجرای تکالیف و برنامه های تعیین شده مهمترین محور و اولویت دادگستری استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جهرم، رییس کل دادگستری استان فارس در سفر یک روزه خود به شهرستان جهرم در جمع قضات و کارکنان دادگستری با بیان تأکید بر اینکه اجرای دقیق سند تحول قضایی و اجرای تکالیف و برنامه های تعیین شده در این سند بالادستی مهمترین محور و اولویت قضات و کارکنان مجموعه قضایی است گفت: ثمره این برنامه رضایتمندی عمومی مردم و مراجعان به دستگاه قضایی است.

حجت الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی در این بازدید ضمن بررسی آخرین وضعیت خدمت رسانی قضایی به مردم در این شهرستان تصریح کرد: سرعت در کار با رعایت دقیق موازین شرعی و قانونی می تواند ضمن کاهش فرایند رسیدگی ها زمینه رضایت مراجعان را فراهم سازد.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان فارس یکی از اهداف خود در سفر به حوزه های قضایی را رفع نواقص در جهت افزایش کیفیت خدمت رسانی قضایی خواند و خاطر نشان کرد: تسریع در بهره برداری از پروژه های خاص عمرانی می تواند بخشی از اهداف ما در این بخش را تأمین نماید.

وی با تأکید بر اینکه برگزاری نشست های قضایی و مباحثه های علمی در کنار اقدامات عملی و اجرایی می تواند کیفیت تصمیمات قضایی قضات را افزایش دهد گف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای دقیق سند تحول قضایی اولویت مهم دادگستری استان فارس

اجرای دقیق سند تحول قضایی اولویت مهم دادگستری استان فارس