مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 18:502023-06-08پزشكي

وزیر بهداشت مطرح کرد: مشوق 95 درصدی هزینه های درمان در طرح سلامت خانواده


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اجرای طرح سلامت خانواده گفت: کسانی که در قالب این طرح خدمات بهداشتی درمانی دریافت می کنند، می توانند از مشوق های خاص از جمله تخفیف 95 درصدی هزینه های درمان بهره مند شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سراب، بهرام عین اللهی عصر امروز در جریان بازدید از مرکز آموزش و درمانی امام خمینی (ره) سراب در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: امسال طرح سلامت خانواده به عنوان یکی از محوری ترین طرح های وزارت بهداشت پیگیری می شود.

وی ادامه داد: توجه به سلامت فردی و سبک زندگی سالم در این طرح مورد تاکید قرار گرفته است و در جریان اجرای آن برای هر فرد پرونده سلامت ویژه توسط کارشناسان امر به صورت خانه به خانه تدوین می شود.

عین اللهی گفت: این پرونده بر اساس شاخص های سلامت فرد تهیه شده و زمانی که فرد نیاز به مراجعه به درمان داشته باشد به پزشک مورد نظر مراجعه کرده و در صورت نیاز به متخصصین ارجاع داده می شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اجرای موفقیت آمیز این طرح در شهرستان آذرشهر گفت: در حال حاضر طرح سلامت خانواده در شهرستان آذرشهر استان آذربایجان شرقی به صورت پایلوت در حال اجراست و امیدواریم با اجرای موفقیت آمیز آن بتوانیم طرح را در تمام شهرستان های استان عملیاتی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر بهداشت مطرح کرد: مشوق 95 درصدی هزینه های درمان در طرح سلامت خانواده

وزیر بهداشت مطرح کرد: مشوق 95 درصدی هزینه های درمان در طرح سلامت خانواده