مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 11:362023-06-20اجتماعي

توزیع بیش از 220 دستگاه تبلت میان دانش آموزان نیازمند چهارمحال و بختیاری


فروزان لطفی پور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: از ابتدای امسال تاکنون 226 دستگاه تبلت میان دانش آموزان نیازمند استان توزیع شده است.

  معاون فرهنگی کمیته امداد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این تعداد دستگاه تبلت میان دانش آموزان فاقد هرگونه تجهیزات الکترونیکی آموزشی در شهرستان های سراسر استان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه بیش از 19 هزار دانش آموز و یک هزار و 300 دانشجو و طلبه از خدمات حمایتی کمیته امداد در استان بهره مند می شوند، افزود: دانش آموزان و دانشجویان نیازمند جهت گذراندن دوره های تحصیلی کمک هزینه تحصیلی(برای دانش آموزان) و کمک هزینه شهریه(برای دانشجویان) دریافت می کنند.

  لطفی پور اضافه کرد: دانش آموزان و دانشجویان علاوه بر کمک هزینه تحصیلی و خدمات حمایتی، از خدمات فرهنگی شامل اردوهای آموزشی و زیارتی و مشاوره تحصیلی بهره مند می شوند.

وی با اشاره به موفقیت دانش آموزان تحت حمایت در کنکور 1401 و کسب رتبه های برتر، بیان کرد: راه یابی فرزندان خانواده های نیازمند به مقاطع تحصیلی بالاتر و دانشگاه های معتبر کشور در نتیجه کمک ها و مساعدت های مالی مردم نیکوکار استان است.

  معاون فرهنگی کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: مراکز نیکوکاری و ادارات کمیته امداد در سراسر استان آماده دریافت کمک های نقدی و غیرنقدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از 220 دستگاه تبلت میان دانش آموزان نیازمند چهارمحال و بختیاری

توزیع بیش از 220 دستگاه تبلت میان دانش آموزان نیازمند چهارمحال و بختیاری