مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 19:352023-06-15سياسي

تشکیل 5 اندیشکده کشاورزی، جمعیت و خانواده، مهارت و تربیت در همدان


جانشین رییس سازمان بسیج اساتید استان همدان گفت: در استان پنج اندیشکده کشاورزی، جمعیت و خانواده، مهارت، تعلیم و تربیت میراث فرهنگی و گردشگری تشکیل شد تا در حل مسائل نقش آفرین باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی بقایی پنجشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه 26 خرداد تا دوم تیرماه هفته بسیج اساتید است؛ اظهار کرد: 25 سال پیش در 31 خردادماه سالروز شهادت مصطفی چمران، سازمان بسیج اساتید کشور ایجاد و این روز به عنوان روز ملی بسیج اساتید در تقویم رسمی کشور ثبت شد.

وی، شهید چمران را الگویی تمام عیار برای اساتید دانشگاه دانست و گفت: در همه عرصه های انقلاب یک استاد می تواند الگوی خود را شهید چمران قرار دهد.

جانشین رییس سازمان بسیج اساتید استان همدان تصریح کرد: در استان همدان یک هزار و 300 عضو هیأت علمی در 17 کانون بسیج اساتید ساماندهی شده و به دلیل کاهش تعداد دانشجویان ممکن است در آینده چنانکه وزارت علوم تغییراتی اعمال کرد در کانون ها نیز دچار تحول شوند.

بقایی در تشریح برنامه های بسیج اساتید استان همدان به برگزاری میزگردهایی در موضوع های تخصصی بر اساس نظام مسائل استان مانند آب، مسکن، هوش مصنوعی و… به میزبانی رسانه ها اشاره و از برگزاری همایش 30 هزاری نفر اساتید به صورت وبیناری در سالروز تأسیس بسیج اساتید سخن گفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 5 اندیشکده کشاورزی، جمعیت و خانواده، مهارت و تربیت در همدان

تشکیل 5 اندیشکده کشاورزی، جمعیت و خانواده، مهارت و تربیت در همدان