مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 22:552023-06-19اقتصادي

تاکید استاندار تهران بر حل مشکل مسکن کارگران شهرک های صنعتی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، علیرضا فخاری استاندار تهران ظهر روز دوشنبه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان رباط کریم ضمن بازید از چند کارخانه تولیدی اظهار کرد: - استاندار تهران گفت: تامین زمین از طرف دولت به منظور ساخت مسکن برای کارگران در اطراف شهرک های صنعتی و ساخت از طرف صاحبان واحد ها پیگیری می شود تا مشکل مسکن کارگران رفع شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، علیرضا فخاری استاندار تهران ظهر روز دوشنبه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان رباط کریم ضمن بازید از چند کارخانه تولیدی اظهار کرد: هدف اصلی دولت حمایت از تولید و رفع موانع بر سر راه تولیدکنندگان و استقلال اقتصادی کشور است.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان رباط کریم قطب کار تولیدی است و برای جبران عقب ماندگی ها نیازمند نیروی کار بوده و از اینرو فرصت شغلی زیادی برای جوانان فراهم است.

استاندار تهران افزود: در این بازدید ها مشکلات و موانع تولیدکنندگان بررسی و با حضور سایر مسؤولان پیگیری شد تا مانع و میزان شدت آن و عوامل بازدارنده اصلاح و مسیر برای تولید هموار شود.

فخاری ادامه داد: هرچقدر صنعت و تولید داخل تقویت شود، موجب امیدآفرینی در جامعه شده و به عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی افزوده خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید استاندار تهران بر حل مشکل مسکن کارگران شهرک های صنعتی

تاکید استاندار تهران بر حل مشکل مسکن کارگران شهرک های صنعتی