مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 07:502023-06-14سياسي

عضو منتقد شورای شهر: اختلاف مان با شهردار کرمان درون گفتمانی ست


محمدرضا کمساری نائب رییس شورای اسلامی شهر کرمان است، او یکی از 5 عضوی ست که به سعید شعرباف شهردار کرمان رای منفی داد، او طی ماه های اخیر انتقادهای بی پرده و صریحی را به شهردار وارد کرده است، - خبرگزاری فارس – کرمان؛ مهسا حقانیت: سال 1402 برای شهرداری و شورای شهر کرمان متفاوت تر از سال گذشته آغاز شد، از ابتدای این سال بعضی از اعضای شورا به صورت آشکار و پنهان نسبت به عملکرد سعید شعرباف شهردار جوان کرمان انتقادهایی را مطرح کردند.

نکته جالب درباره این انتقادها این است که بخشی از آنها توسط تعدادی از 6 عضو شورای اسلامی شهر کرمان مطرح شد که جزو موافقان حضور شهردار مشهدی در راس شهرداری کرمان بودند.

اما محمدرضا کمساری نائب رییس شورای شهر کرمان که اتفاقا از مخالفان انتخاب شعرباف به عنوان شهردار کرمان بوده است انتقاداتی را به صورت آشکار در صحن علنی شورا و در فضای مجازی مطرح کرده است.

از آنجا که کمساری از روز اول جزو 5 عضوی بوده که به انتخاب شهرداری شعرباف رای موافق نداده است، گاهی این بحث مطرح می شود که شاید او به دنبال بهانه گیری، کینه ورزی و یا تسویه حساب شخصی ست.

هرچند که خبر می رسد دعوای بعضی از شورایی ها و شهردار کرمان به جایی رسیده که حتی بحث استیضاح شعرباف هم مطرح شده است، اما برخی از افرادی که حتی رضایت چندانی هم از عملکرد شهرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو منتقد شورای شهر: اختلاف مان با شهردار کرمان درون گفتمانی ست

عضو منتقد شورای شهر: اختلاف مان با شهردار کرمان درون گفتمانی ست