مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 10:202023-06-12دانش

ورود دانشجویان بسیجی به عرصه امیدآفرینی


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد همدان گفت: قرار است که در قالب یک رویداد تخصصی، دانشجویان بسیجی در بحث شهدا، ثبت جهانی هگمتانه و موضوع عفاف و حجاب کار کرده و امیدآفرینی کنند.

- حسین زیادی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اولین رویداد تخصصی دانشجویی استاپ موشن با همت و پشتکار دانشجویان بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد دو ماه است که در راستای کنگره 8 هزار شهید استان همدان و 124 شهید دانشجویی دانشگاه ها وارد کار شده است.

وی افزود: قرار است که در این طرح دانشجویان بسیجی در بحث شهدا، ثبت جهانی هگمتانه و موضوع عفاف و حجاب کار کنند و این طرح فتح بابی برای ایجاد امید و ایمان در جامعه و جامعه دانشجویی باشد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد همدان با گریزی به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص ایجاد امید و ایمان در کشور و فضای جامعه؛ تصریح کرد: در واقع، هدف ما نیز این است که به امید و هویت و ایمان را دنبال کنیم و به دانشجویان تفهیم کنیم که امید و نشاط در جامعه وجود داشته و از طرح ها و برنامه های دانشجویی حمایت می شود.

زیادی در ادامه صحبت های خود افزود: ساختار مجموعه نظام این است که از دوستان دانشجو حمایت کند و نوع شهروندی و نوع عقیده برای بسیج دانشجویی موضوعیتی ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود دانشجویان بسیجی به عرصه امیدآفرینی

ورود دانشجویان بسیجی به عرصه امیدآفرینی