مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 08:502023-06-07ورزشي

دریاچه شهربازی کرمانشاه را به ورزش های آبی اختصاص دهید


سرپرست هیات ورزش های دریایی و ساحلی استان کرمانشاه خواستار واگذاری دریاچه شهربازی جهت ورزش های آبی شد تا ورزشکاران این رشته ها فضایی برای تمرین داشته باشند.

- ایسنا/کرمانشاه سرپرست هیات ورزش های دریایی و ساحلی استان کرمانشاه خواستار واگذاری دریاچه شهربازی جهت ورزش های آبی شد تا ورزشکاران این رشته ها فضایی برای تمرین داشته باشند.

بهمن اختیاری در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به مشکلات ورزشکاران رشته های آبی این هیات برای تمرین، اظهار کرد: در حال حاضر به واسطه احداث زمین ساحلی مجموعه ورزشی 15 خرداد مشکلی برای رشته های ساحلی نداریم، اما در بحث ورزش های دریایی با مشکلاتی مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه ورزشکاران رشته های آبی این هیات همچون رشته استند آپ پدل برد با مشکل فضا برای تمرین مواجه هستند، افزود: نزدیک ترین محل تمرین برای این ورزشکاران، دریاچه سراب نیلوفر با حدود 30 دقیقه فاصله از شهر کرمانشاه است.

سرپرست هیات ورزش دریایی و ساحلی کرمانشاه تصریح کرد: در کنار دشواری هایی که ورزشکاران ما برای انتقال تجهیزات خود به این پهنه آبی دارند، بالا بودن هزینه های تمرین در آن هم مزید بر مشکلات شده است.

وی یادآورشد: باتوجه به اینکه مجموعه تفریحی توریستی سراب نیلوفر توسط بخش خصوصی اداره می شود، لذا هرکدام از ورزشکاران ما برای هشت جلس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریاچه شهربازی کرمانشاه را به ورزش های آبی اختصاص دهید

دریاچه شهربازی کرمانشاه را به ورزش های آبی اختصاص دهید