مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 11:152023-06-01اقتصادي

بزرگترین کارخانه ابزارآلات افتتاح شد


در تاریخ 6 خرداد 1402 بزرگترین رویداد صنعت ابزار برگزار و طی این رویداد، کارخانه آروا با حضور بیش از 1000 نفر از نمایندگان و فروشندگان سراسر ایران به صورت رسمی افتتاح شد.

- شرکت آروا در راستای کارآفرینی و اشتغالزایی و همچنین بومی سازی صنعت ابزار، بزرگترین کارخانه ساخت ابزار با بیش از 15000 متر مربع را در شمس آباد افتتاح نمود و برای اولین بار این اتفاق مهم را در تاریخ صنعت ابزار رقم زد.

این رویداد را به جرات می توان گفت بزرگترین و با شکوه ترین رویداد در ابزار است و تا بحال چنین اتفاقی نیوفتاده بود.

مراسم افتتاح کارخانه در حالی برگزار شد که آروا با واردات دانش و تکنولوژی تمامی فرآیند های ساخت ابزار در ایران را تدوین نموده و تمامی بازدید کنندگان از نزدیک شاهد این موضوع بودند و نشان دهنده این موضوع نیز خطوط تولید مجهز و ماشین آلات مئرت و پیشرفته موحود در کارخانه آروا بود.

ساخت بزرگترین کارخانه تولید ابزار در ایران کارخانه آروا با حساب و کتاب و اصول کامل مهندسی در یک سال ساخته شد که این مدت زمان در این بازه زمانی نشان از نظم و مدیریت زمان بالا در میان مدیران کارخانه آروا می باشد.

کارخانه آروا دارای مساحتی بالغ بر 15000 متر مربع فضای مسقف است که از دو بخش شمالی و جنوبی تشکیل شده است که هر کدام دارای دو طبقه می باشد که در بخش شمالی سالن ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین کارخانه ابزارآلات افتتاح شد

بزرگترین کارخانه ابزارآلات افتتاح شد