مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 12:002023-06-12بين الملل

مرندی: مذاکره محرمانه با آمریکا نداشته ایم


محمد مرندی در مصاحبه با شبکه تلویزیونی العربی، گفت: مذاکره مستقیم و محرمانه میان ایران و آمریکا صورت نمی گیرد، بلکه مذاکرات غیرمستقیم و با ارسال پیام هایی توسط طرف های ثالث است و همه آن ها مربوط به مسئله زندانیان و دارایی هایی است که آمریکا، - آن ها را تصرف کرده است.

مشاور هیئت مذاکره کننده ایران درباره توافقنامه هسته ای تاکید کرد هیچگونه مذاکرات محرمانه ای میان تهران و واشنگتن صورت نگرفته است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران، محمد مرندی در مصاحبه با شبکه تلویزیونی العربی، گفت: مذاکره مستقیم میان ایران و آمریکا صورت نمی گیرد، بلکه مذاکرات غیرمستقیم و با ارسال پیام هایی توسط طرف های ثالث است و همه آن ها مربوط به مسئله زندانیان و دارایی هایی است که آمریکا، آن ها را تصرف کرده است.

  مرندی افزود: مسایل دیگری هم وجود دارد که بحث درباره آن ها توسط طرف های ثالث ازجمله عمان و سازمان ملل در نیویورک یا قطر، انجام می شود.

اما این ها مذاکرات مستقیم نیست و دو طرف، پای یک میز نمی نشینند.

  نشریه انگلیسی میدل ایست آی اخیرا در گزارشی به ادعای برخی منابع نوشت که مذاکرات مستقیم رابرت مالی و سفیر ایران در سازمان ملل انجام شده است و احتمال حصول توافقی موقت بر سر برجام نزدیک است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرندی: مذاکره محرمانه با آمریکا نداشته ایم

مرندی: مذاکره محرمانه با آمریکا نداشته ایم