مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 23:302023-06-12سياسي

ظرفیت کمک های مردمی در کانون های فرهنگی مساجد استفاده شود


کانون فرهنگی مساجد باید از ظرفیت کمک های مردمی در جهت فعالیت های فرهنگی مساجد استفاده بهینه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد لطفی دوشنبه شب در نشست کانون های مساجد شهرستان تنگستان اظهار داشت: هدف از تشکیل کانون فرهنگی در مساجد، اجرای برنامه های دقیق فرهنگی با محتوای مناسب است و باید با برگزاری نشست های توجیهی و بصیرتی در سطح مساجد نسل جدید را با اهمیت جهاد تبیین آشنا کنند.

فرماندار تنگستان افزود: شکی نیست که کارهای فرهنگی، مقدمات توسعه و پیشرفت است، و مسائل فرهنگی، دینی و مقاومتی فعالیت های خود را از همین کانون های مساجد که منشأ فعالیت های فرهنگی بسیار است آغاز کردند و در نظام ما و در مبارزات انقلابی و حفاظت از انقلاب نقش دارند چنان که در اوایل انقلاب در جذب جوانان و بسط و گسترش اسلام اثر فراوان داشت و در هشت سال دفاع مقدس بسیار فعال بود.

وی یادآور شد: کانون های فرهنگی و هنری مساجد ظرفیت بزرگی برای نشر فعالیت های فرهنگی و هنری در سطح جامعه و زمینه ساز اشاعه فرهنگ اسلامی هستند.

وی گفت: تنگستان با داشتن 50 کانون فرهنگی مساجد فعال در سطح استان توانسته است فعالیت های خوبی را در زمینه های مختلف داشته باشد و هم افزایی فرهنگی بسیار خوبی با دستگاه های اجرایی داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت کمک های مردمی در کانون های فرهنگی مساجد استفاده شود

ظرفیت کمک های مردمی در کانون های فرهنگی مساجد استفاده شود