مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 20:102023-06-21سياسي

مانور دورمیزی، به مناسبت سالگرد زلزله طارم و منجیل برگزار شد


سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: مانور دورمیزی وقوع زلزله فرضی 5،9 ریشتری روستای ذاکر به مناسبت سی و سومین سال زلزله طارم و منجیل برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حکمت اله هاشمی، سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان در مانور دور میزی وقوع زلزله فرضی 5،9 ریشتری روستای ذاکر اظهار کرد: با توجه به پیشینه حوادثی که در کشور به ویژه در استان وجود دارد، می توان این مانورها که در راستای هم اندیشی در خصوص  فعالیت ها و عملکرد اعضای شورای مدیریت بحران استان زنجان برای حوادث بزرگ است را به صورت واقعی و شبیه سازی اجرا کرده تا در حوادث و سوانح بتوانیم به خوبی نقش آفرینی کنیم.

  سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان با تاکید بر اینکه این مانور بیانه ای خواهد داشت، تصریح کرد: طرح امدادرسانی استاندارد و نقش و تاثیر آن در کارکرد سایر ارگان ها مهم است.

  وی با تاکید بر اینکه نقش و وظایف هر ارگانی در حوادث و سوانح باید به کار تیمی و گروهی تعمیم داده و تلفات ناشی از حوادث با کار تیمی باید عملیاتی شود، افزود: قبل از حادثه باید تفکر سازمانی در چرخه مدیریت بحران داشته باشیم و این چرخه در جامعه به خوبی تبیین نشده است.

  هاشمی با بیان اینکه مسئله پیشگیری که زیر ساختی است را داریم، یادآوری کرد: همه مکلف هستیم این شبکه ها و زیر ساختها طوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانور دورمیزی، به مناسبت سالگرد زلزله طارم و منجیل برگزار شد

مانور دورمیزی، به مناسبت سالگرد زلزله طارم و منجیل برگزار شد