مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 خرداد 1402 ساعت 09:202023-06-05اقتصادي

تغییر ساعات کار ادارات در گلستان


معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری گلستان گفت: بر اساس مصوبه هیئت وزیران ساعت کار دستگاه های اجرایی استان از 16 خرداد تا 15 شهریور تغییر می کند.

- ایسنا/گلستان معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری گلستان گفت: بر اساس مصوبه هیئت وزیران ساعت کار دستگاه های اجرایی استان از 16 خرداد تا 15 شهریور تغییر می کند.

حاج گلدی کر صبح امروز دوشنبه 15 خرداد در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس مصوبه هیأت وزیران ساعت کار دستگاه های اجرایی از 16 خرداد تا 15 شهریور از ساعت 6 صبح تا 13:30 عصر و در روزهای پنج شنبه نیز از ساعت 6 صبح تا 12:30 است.

وی تاکید کرد: این مصوبه برای کاهش مصرف انرژی در ساعات پر مصرف در دستگاه های اجرایی صادر شده است و همه دستگاه های اجرایی، بانک ها و شهرداری ها و سایر نهادهای عمومی ملزم به رعایت میزان 44 ساعت کار در هفته هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ساعت رسمی در ایران با هدف صرفه جویی در مصرف برق، برای نخستین بار پیش از انقلاب اسلامی عقب و جلو رفت.

بعد از انقلاب این روند به حالت تعلیق درآمد اما در سال 1370 و در زمان ریاست جمهوری مرحوم رفسنجانی مجدد تصویب و اجرا شد.

طبق آمارها در آن زمان، مصرف برق تا حدی پایین آمد.

البته این قانون در اسفند سال 1384 همزمان با ریاست جمهوری احمدی نژاد برای یک سال اجرا نشد که دلیل آن سردرگمی بخش های زیادی از ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر ساعات کار ادارات در گلستان

تغییر ساعات کار ادارات در گلستان