مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 12:202023-06-21سياسي

دادستانی: پرونده تخلف دانشگاه علوم پزشکی کردستان در حال پیگیری است


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان گفت: دادگستری استان به مفاسد اداری دستگاه های اجرایی از جمله استاندارد، محیط زیست و دانشگاه علوم پزشکی کردستان ورود کرده و پرونده تخلف برای دانشگاه علوم پزشکی کردستان تشکیل شده و در دستگاه قضایی در حال پیگیری .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، محمد جباری پیش از ظهر امروز در نشست با خبرنگاران رسانه ها در سنندج اظهار کرد: ورود به مسائل و مصادیق نوین دفاع از حقوق عامه از اقدامات و اولویت های مهم دادگستری استان است که قانون جوانی جمعیت یکی از این مصادیق است و وظایف متعددی را برای دستگاه های مختلف تعریف کرده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان با بیان اینکه رصد واگذاری اراضی دولتی در سال گذشته در قالب طرح جوانی جمعیت توسط دادگستری انجام گرفت، اذعان کرد: در همین راستا 10 هزار واگذاری مورد بررسی قرار گرفته که بخشی از این واگذاری ها در چهارچوب قانون نبوده است.

وی تصریح کرد: بلوکه و فریزکردن زمین از موضوعاتی است که دستگاه قضایی به جد آن را دنبال می کند و در همین راستا برای دستگاه مربوطه ضرب الاجل صادر شده است.

به گفته جباری، بیش از ده ها هکتار اراضی با پیگیری دستگاه قضا از سال 1400 تا کنون از حالت فریز خارج شده و در اختیار پروژه بزرگ مسکن ملی قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستانی: پرونده تخلف دانشگاه علوم پزشکی کردستان در حال پیگیری است

دادستانی: پرونده تخلف دانشگاه علوم پزشکی کردستان در حال پیگیری است