مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 08:002023-06-21سياسي

عزیزی: لزوم ایجاد مرکز نگهداری معتادان متجاهر در یزد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: با توجه به تأکیدات استاندار مرکز ترک اعتیاد ماده 16 به منظور نگهداری از معتادان متجاهر در یزد راه اندازی می شود.

- علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، در حاشیه جلسه هماهنگی راه اندازی مرکز ترک اعتیاد ماده 16 به خبرنگار فارس از این استان، اظهار کرد: بنا به دستور استاندار مبنی بر راه اندازی مرکز ماده 16 در استان همزمان با هفته بهزیستی، مقرر شد مرکز تی سی بهزیستی در جاده خضرآباد که پیش از این به صورت کمپ ماده 15 فعالیت داشته، به مرکز ماده 16 تبدیل شود.

وی افزود: مرکز ماده 16 به منظور نگهداری از معتادان متجاهر بی سرپناه و طرد شده از سوی خانواده ها، راه اندازی خواهد شد تا گامی در جهت کاهش آسیب های اجتماعی و زدودن جلوه های نازیبا از چهره شهر، برداشته شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد تصریح کرد: برخی از سرقت های خرد توسط همین معتادان متجاهر انجام می شود که امیدواریم با راه اندازی مرکز ماده 16 شاهد کاهش این پدیده مجرمانه نیز باشیم.

عزیزی با بیان این که مرکز نامبرده نیازمند اقداماتی در جهت مرمت و آماده سازی است که باید به طور جد از سوی سازمان بهزیستی پیگیری و اجرایی شود، ادامه داد: به فضل الهی و با تلاش مجموعه های متولی نظیر دبیرخانه شورای مبارزه با موا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزیزی: لزوم ایجاد مرکز نگهداری معتادان متجاهر در یزد

عزیزی: لزوم ایجاد مرکز نگهداری معتادان متجاهر در یزد