مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 16:552023-06-14بين الملل

بن بست بزرگ رژیم صهیونیستی در پرونده هسته ای ایران


ارزیابی کارشناسان و مراکز امنیتی و سیاسی رژیم صهیونیستی نشان می دهد که این رژیم نه جرأت اتخاذ گزینه نظامی علیه ایران دارد و نه می تواند مانع پیشرفت برنامه هسته ای کشورمان شود.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها- الف نوشت: طی روزهای گذشته رسانه های عبری زبان اخبار متعددی درباره مذاکرات غیرمستقیم میان تهران و واشنگتن در سلطان نشین عمان منتشر و اعلام کرده اند که این مذاکرات تقریبا در سطح پیشرفته ای قرار دارد و انتظار می رود که توافق هسته ای ایران احیا شود.

هم زمان با آن منابع صهونیستی از دیدار قریب الوقوع یوآو گالانت وزیر جنگ این رژیم با لوید آستون وزیر دفاع آمریکا در چند روز آینده خبر داده و تاکید کردند که این دیدار در چارچوب آخرین تلاش های اسراییل برای تاثیرگذاری بر پرونده هسته ای ایران است.

 نگرانی اسراییلی ها درباره پیشرفت برنامه هسته ای ایران و نیز احیای توافق هسته ای بعد از سفر  سلطان عمان به تهران طی چند هفته گذشته بیشتر شد و آنها معتقدند که مسقط قصد میانجیگری بین ایران و آمریکا را دارد.

البته هنوز رسما مذاکرات غیرمستقیم تهران و واشنگتن در عمان درباره پرونده هسته ای تایید نشده و هنوز پرونده های زیادی چون تبادل زندانیان و رفع تحریم ها و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بن بست بزرگ رژیم صهیونیستی در پرونده هسته ای ایران

بن بست بزرگ رژیم صهیونیستی در پرونده هسته ای ایران