مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 18:452023-06-15سياسي

رییس بنیاد شهید: شهدای مدافع امنیت مظلومیت مضاعف دارند


سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی گفت: شهدای امنیت دارای مظلومیت مضاعفی در جامعه و در عین قدرت در گمنامی هستند و بسیاری از پرونده های شهدای دستگاه های امنیتی قابل بیان نیستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری از رودسر، سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی عصر امروز در مراسم ششمین سالگرد شهید مدافع امنیت حسن عشوری در گلزار شهدای رودسر با بیان اینکه پروردگار برخی از دردانه های خود را برای روز خاصی ذخیره می کند، اظهار کرد: شهدا بنده های خاص و مخلص خدا بودند که خداوند آنان را مأمور تبلیغ و تبیین دین در جامعه اسلامی کرد.

وی با اشاره به نقش شهدا به ویژه شهدای دوران دفاع مقدس و مدافع حرم در اثبات حقانیت جمهوری اسلامی گفت: شهدایی مثل شهید عشوری و حججی به دفاع از حرم  و کشور پرداختند تا در مورد مشروعیت حضور و دفاع از حرم برای مردم روشنگری کنند این شهدا قربانی شدند تا قلوب جامعه متحول شود.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، گیلان را یکی از استان های برجسته در حوزه ایثار و شهادت دانست و افزود: گیلانیان یکی از مردم باسابقه در مبارزات دینی و دفاع از اهل بیت (ع) هستند که در این راه شهدای بسیاری را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کردند.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه شهدا نمونه بارز ایمان و امید هستند، گفت: شهید مظهر اعتماد و ایمان به خدا بوده و شهد بعد از معام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس بنیاد شهید: شهدای مدافع امنیت مظلومیت مضاعف دارند

رییس بنیاد شهید: شهدای مدافع امنیت مظلومیت مضاعف دارند