مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 16:302023-06-11سياسي

فراخوان طراحی و توسعه راهکار تنظیم گری وزارت جهاد کشاورزی


ستاد توسعه اقتصاد دیجیتال با همکاری با وزارت جهاد کشاورزی در فراخوانی از علاقه مندان و متخصصان دعوت کرد تا راهکارهای نوآورانه خود در خصوص تنظیم گری وزارت جهاد کشاورزی ارائه دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، ستاد توسعه اقتصاد دیجیتال معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری در فراخوانی خواست علاقه مندان اطلاعات مورد نیاز در حوزه طراحی و توسعه راهکار تنظیم گری وزارت جهاد کشاورزی را تا 5 تیرماه ارسال کنند.

از آنجا که بخش مهمی از تأمین امنیت غذایی به عهده وزارت جهاد کشاورزی است، این وزارتخانه با به کارگیری ابزارهای متنوع از جمله تخصیص ارز، خرید تضمینی، مدیریت تعرفه های گمرکی، تخصیص نهاده ها با نرخ مخفف و غیره در صدد مدیریت زنجیره تامین محصولات غذایی، حفظ امنیت غذایی و کنترل قیمت ها است.

وزارت جهاد کشاورزی برای اطمینان از سرعت و صحت در اعمال سیاست های مدیریتی خود نیازمند استفاده حداکثری از فناوری اطلاعات است و  خوشبختانه در سالهای گذشته سامانه های متعددی در جهت اعمال این سیاستها و یا نظارت بر حسن اجرای آنها ایجاد شده است.

این پروژه اهدافی چون یکپارچه سازی سامانه های موجود، پر کردن خلاء ها و در نهایت ایجاد نظام منسجم تنظیم گری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان طراحی و توسعه راهکار تنظیم گری وزارت جهاد کشاورزی

فراخوان طراحی و توسعه راهکار تنظیم گری وزارت جهاد کشاورزی