مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 14:202023-06-21پزشكي

جرم گیری دندان خوب است یا بد؟


جرم گیری برای سایر درمان های دندان پزشکی، درواقع به عنوان درمان مادر تلقی می شود، بنابراین جرم گیری دندان ضروری است و هیچ اثر منفی بر مینا و ریشه دندان ها ندارد.

- بهداشت نیوز نوشت: متخصص بیماری های لثه دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، گفت: جرم گیری برای سایر درمان های دندان پزشکی،به عنوان درمان مادر تلقی می شود، بنابراین جرم گیری ضروری است و هیچ اثر منفی بر مینا و ریشه دندان ها ندارد.

  دکترسیدزهره طبیب زاده نوری اظهار کرد: بوی بد دهان علل مختلفی دارد که یکی از دلایل آن می تواند پلاک میکروبی و جرم باشد، جرم گیری دندان ها و از بین بردن مشکلات لثه ای و ترمیم پوسیدگی های دندانی از مهمترین راه های رفع بوی بد دهان است، درواقع جرم گیری به عنوان درمان مادر در دندانپزشکی تلقی می شود.

  عضو هیئت علمی دانشگاه افزود: یکی از درمان های اولیه و مقدماتی برای تمام درمان های آینده دندانپزشکی، در صورتی که بیمار جرم دندانی داشته باشد، جرم گیری است.

  وی ادامه داد: اگر دندان بیماری جرم داشته باشد، باعث می شود که بافت های پشتیبانی کننده دندان که سلامت ریشه های دندان ها را تضمین می کنند آسیب ببینند، چرا که جرم باعث تجمع پلاک های میکروبی اطراف بافت های دندانی می شود و به تدریج باعث صدمه به سایر بافت های دندان نیز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جرم گیری دندان خوب است یا بد؟

جرم گیری دندان خوب است یا بد؟