مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 18:302023-06-15سياسي

طرح غربالگری و پایش زندانیان ندامتگاه های کردستان اجرا شد


با حضور رییس کل دادگستری استان کردستان ، معاونین ایشان و قضات محاکم عمومی و انقلاب و دادسرای مرکز استان کردستان در ندامتگاه مرکزی سنندج و حضور همزمان مسئولین قضایی شهرستان های تابعه در ندامتگاه های استان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام سیدحسین حسینی رییس کل دادگستری کردستان در حاشیه اجرای طرح غربالگری رندانیان کردستان اظهار داشت: هدف از اجرای این طرح، رسیدگی به مشکلات زندانیان و بالاخص کاهش جمعیت کیفری زندان های استان در چهارچوب قانون و مطابق با دستورات ریاست قوه قضاییه است.

وی با اشاره به بررسی مجدد پرونده تمامی زندانیان استان کردستان توسط قضات بر اساس این طرح، تصریح کرد: آن دسته از زندانیان که مستحق آزادی مشروط، تخفیف مجازات و .

هستند با رعایت مقررات و در چهارچوب قانون مشمول این طرح قرار گرفته اند.

رییس کل دادگستری استان کردستان افزود: به قضات استان توصیه شده که در مراحل تحقیق، ضمن تناسب صدور قرارهای تامین با جرم ارتکابی متهمین، حتی الامکان قرارهای مذکور به بازداشت متهمین منجر نشود و استفاده از تاسیسات ارفاقی قانونی از جمله مجازات های جایگزین حبس را در اولویت قرار دهند.

شایان ذکر است، این طرح همزمان در ندامتگاه مرکزی سنندج و سایر ندامتگاه های سطح استان با حضور روسای دادگستری، دادستان ها و 144


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح غربالگری و پایش زندانیان ندامتگاه های کردستان اجرا شد

طرح غربالگری و پایش زندانیان ندامتگاه های کردستان اجرا شد