مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 10:052023-06-06سياسي

اعطای وام ودیعه مسکن متاهلی به دانشجویان


رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از اعطای وام ودیعه مسکن متاهلی برای دانشجویان براساس ماده هشت قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر خصوص سیاست های جوانی جمعیت، تصریح کرد: قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در سال 1400 در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده و ابلاغ شده است و در ماده 7 آن دانشگاه ها موظف به ساخت خوابگاه های دانشجویی شده اند.

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اضافه کرد: دانشگاه محقق اردبیلی در همین راستا قدم های خوبی برداشته است و امید می رود با اجرای برنامه های خود بتواند در آینده تمام مشکلات دانشجویان متاهل را حل کند.

وی خاطرنشان کرد: در کنار ساخت خوابگاه های دانشجویی، تا زمانی که خوابگاه های دانشجویی ساخته شوند، ماده 8 این قانون صندوق رفاه دانشجویان را موظف کرده است تا به دانشجویان متاهل وام ودیعه مسکن ارائه دهد.

گنجی همچنین با اشاره به طرح وزارت علوم برای ساخت خوابگاه های دانشجویی با مشارکت خیرین، افزود: در این طرح هر خیری که ساخت 50 درصد خوابگاه دانشجویی را عهده دار شود، وزارت علوم نیز 50 درصد مابقی را تکمیل کرده و صندوق رفاه دانشجویان نیز متعهد به تجهیز آن خوابگاه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای وام ودیعه مسکن متاهلی به دانشجویان

اعطای وام ودیعه مسکن متاهلی به دانشجویان