مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 17:252023-06-20سياسي

مهارت آموزی بیش از یک میلیون و 200 هزار سرباز در کشور


مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح از مهارت آموزی بیش از یک میلیون و 200 هزار سرباز در کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار موسی کمالی ظهر سه شنبه در قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه که در سالن جلسات دفتر فرماندهی انتظامی کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب بیش از 200 تدبیر و فرمان را در حوزه سربازی چه در بحث حفظ و نگهداشت و چه در بحث آموزش و توانمندسازی آنها ابلاغ فرموده اند.

وی ادامه داد: با توجه به همین تأکیدات رهبر معظم انقلاب بود که سال 96 قرارگاهی برای توانمندسازی سربازان وظیفه تشکیل و عمل به رهنمودها و تدابیر معظم له به صورت جدی در دستور کار قرار گرفت.

کمالی با بیان اینکه جوانان این مملکت حدود 17 تا 24 ماه از بهترین دوران عمر خود را در اختیار نیروهای مسلح هستند و خدمت مقدس سربازی را سپری می کنند، تصریح کرد: تا پیش از سال 96 و تشکیل قرارگاه بیش از 12 میلیون نفر خدمت سربازی خود را انجام دادند بدون اینکه حرفه یا مهارتی را بیاموزند.

مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: این درحالی است اگر به بحث آموزش و مهارت سربازان در طول این سال ها توجه می شد امروز می توانستیم ادعا کنیم 12 میلیون نیروی ماهر و آموزش دیده داریم اما متأسفانه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهارت آموزی بیش از یک میلیون و 200 هزار سرباز در کشور

مهارت آموزی بیش از یک میلیون و 200 هزار سرباز در کشور