مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 13:362023-06-03حوادث

انهدام باند قاچاق موادمخدر صنعتی در مرزهای سیستان و بلوچستان


سردار رضا شجاعی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: مرزبانان هنگ مرزی میرجاوه با اشراف اطلاعاتی و رصد تحرکات در مناطق مرزی، به سرنخ هایی از قصد عناصر متجاوز مسلح و قاچاقچیان موادمخدر برای ورود به خاک کشور در منطقه مرزی دست یافتند که با برنامه ریزی دقیق عملیاتی، تشدید اقدامات کنترلی در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: قاچاقچیان که قصد داشتند موادمخدر را در فرصتی مناسب به وسیله یک دستگاه خودرو وارد کشور کنند به محض مشاهده مرزبانان و به علت حجم زیاد آتش آنان، زمین گیر و خود را تسلیم مأموران کردند.

سردار شجاعی در این درگیری مسلحانه به موفقیت و قاطعیت مرزبانان اشاره کرد و تصریح کرد: ماموران در این عملیات موفق شدند ضمن دستگیری 2 قاچاقچی مسلح و یک دستگاه خودروی، یک قبضه سلاح کلاش، 5 تیغه خشاب به همراه 136 تیرجنگی کلاش و مقدار 162کیلو  و 400 گرم مواد مخدر از نوع شیشه و 21کیلو و  500گرم مواد مخدر از نوع مرفین که در مجموع 183 کیلو و 900گرم کشف کنند.

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بدانند، امروز مرزبانان مجاهد بیش از هر زمانی آمادگی و توان پاسخگویی به هر گونه تجاوز و تعرض به خاک میهن عزیزمان را دارند و اجازه انجام اعمال خلاف قانون را به مخلان نظم و امنیت نمی دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند قاچاق موادمخدر صنعتی در مرزهای سیستان و بلوچستان

انهدام باند قاچاق موادمخدر صنعتی در مرزهای سیستان و بلوچستان