مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 14:052023-06-18سياسي

جمع آوری بیش از 130 میلیارد تومان زکات در کرمان


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ه) استان کرمان از جمع آوری بیش از 130 میلیارد تومان زکات طی سال گذشته در استان کرمان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان بافت، ناصر عسکری نژاد امروز در همایش زکات این شهرستان با بیان اینکه هفتمین همایش سراسری زکات استان در شهرستان بافت برگزار شد، اظهار داشت: نسخه دینی برای رفع مشکلات اقتصادی زکات است و اگر پرداخت زکات به بهترین شکل انجام شود، مشکل اقتصادی نخواهیم داشت و برای رفع مشکلات اقتصادی باید به زکات توجه بیشتری شود.

 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمان عنوان کرد: در سال گذشته 130 میلیارد تومان در بخش زکات جمع آوری شده است که در شهر و روستاهایی که این زکات جمع آوری شده بود در حوزه های عمرانی، بهداشتی و .

هزینه شده است.

وی با بیان اینکه مبنای کار کمیته امداد شناسایی محرومان و محرومیت زدایی است، خاطرنشان کرد: کمیته امداد استان به بیش از 118 هزار خانوار خدمت رسانی می کند و محور کار کمیته امداد اشتغال زایی پایدار است که در سال گذشته بیش از نیمی از فرصت های شغلی و اشتغال در کشور توسط کمیته امداد ایجاد شده است.

 عسکری نژاد اضافه کرد: در سال گذشته استان کرمان بیش از 20 هزار فرصت شغلی با اعتباری بالغ بر 1200 میلیارد تومان ایجاد کرده است و اعتبار اشتغال امسال کمیته امداد استان کرمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری بیش از 130 میلیارد تومان زکات در کرمان

جمع آوری بیش از 130 میلیارد تومان زکات در کرمان