مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 22:252023-06-11حوادث

روایت عصر تلخ ایذه در پی آتش افروزی رسانه های معاند


شهرستان ایذه عصر امروز شاهد حادثه تلخ دیگری بود به طوری که آتش افروزی رسانه های معاند بسترساز مرگ یک نفر، شهادت یک مأمور نیروی انتظامی و مجروح شدن یک سرباز وظیفه شد.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها: از چند روز قبل رسانه های معاند و خارج نشین با همراهی عوامل خودفروخته داخلی خود برای امروز به دلیل سالروز تولد مرحوم کیان پیرفلک فراخوان تجمعی را در روستای پرچستان ایذه و در محل آرامگاه این نوجوان داده بودند.

شامگاه 25 آبان سال قبل بود که در یک حمله تروریستی در شهرستان ایذه، هفت نفر از جمله یک نوجوان 10 ساله به نام کیان پیر فلک به شهادت رسیدند و تعدادی نیز مجروح شدند.

پس از این حادثه و انجام اقدامات اطلاعاتی و امنیتی، سرانجام در 29 آذر 1401 در اقدام عملیاتی مشترک وزارت اطلاعات، سپاه و فراجا تعداد چهار نفر از عوامل دخیل در حادثه از جمله 2 نفر از عناصر اصلی مسلح این اغتشاشات مورد ضربه قرار گرفتند که در این درگیری مسلحانه 2 نفر از متهمان دستگیر و 2 نفر نیز کشته شدند.

رسانه های معاند از همان لحظه نخست تمرکز خود را روی کیان پیر فلک قرار دادند و با استفاده از نام این کودک معصوم و همراهی مادر کیان پیر فلک با معاندان، زمینه چند تجمع و … را فراهم کردند تا بتوانند شرایط شهرستان ایذه را به سود خواسته های ضدانسانی خویش دستخوش ناامنی کنند ولی مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت عصر تلخ ایذه در پی آتش افروزی رسانه های معاند

روایت عصر تلخ ایذه در پی آتش افروزی رسانه های معاند