مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 21:402023-05-31سياسي

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از قطار حومه ای تهران- ورامین بازدید کرد


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که به منظور در کنگره ملی 15 خرداد به شهرستان پیشوا سفر کرده، با حضور در ایستگاه راه آهن، از قطار حومه ای تهران-ورامین-پیشوا بازدید کرد و پای درددل مسافران نشست.

- ایسنا/تهران وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که به منظور در کنگره ملی 15 خرداد به شهرستان پیشوا سفر کرده، با حضور در ایستگاه راه آهن، از قطار حومه ای تهران-ورامین-پیشوا بازدید کرد و پای درددل مسافران نشست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدصولت مرتضوی عصر چهارشنبه 10 خرداد ماه در جریان سفر به شهرستان پیشوا، با حضور در ایستگاه قطار حومه ای و با حضور در قطار تهران - ورامین - پیشوا از روند خدمت رسانی به مردم بازدید کرد و با برخی از مسافران به صورت رودرو صحبت کرد و در جریان مشکلات آنان قرار گرفت.

ابراهیم تاجیک نوری فرماندار شهرستان پیشوا در جریان این بازدید گفت: قطار حومه ای تهران – پیشوا علاوه بر مردم این شهرستان، به مسافران شهرستان های قرچک، ورامین و گرمسار نیز خدمات حمل و نقل مسافر ارائه می کند، ولی تعداد واگن ها و قطارهای آن جوابگوی نیاز مردمی که از این سیستم حمل و نقل استفاده می کنند، نیست.

تاجیک نوری افزود: تعداد قطارها موجود، نبود تهویه مناسب، نامنظم بودن تردد قطار و معطلی مسافران و خرابی هر از چندگاه قطار موجب شده تا مسافران با مشکلات عدیده ای مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از قطار حومه ای تهران- ورامین بازدید کرد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از قطار حومه ای تهران- ورامین بازدید کرد