مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 18:502023-06-08سياسي

شهرداران بناهای ناایمن را شناسایی و اقدام قانونی کنند


همواره قرار ما بر این استوار بوده که شهر تبریز در تمامی حوزه های اجتماعی و شهری الگوی سایر شهرها باشد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی وزیر کشور گفت: همواره قرار ما بر این استوار بوده که شهر تبریز در تمامی حوزه های اجتماعی و شهری الگوی سایر شهرها باشد.

احمد وحیدی، در جریان دومین سفر استانی رییس جمهوری به آذربایجان شرقی ضمن بازدید از پروژه های مختلف شهری تبریز در جلسه مشترک با مسئولان شهری اظهار کرد: امروز در تبریز شاهد اقدامات مطلوبی بودیم که در این خصوص از مجموعه شورای اسلامی شهر و شهردار تبریز قدردانی و تشکر می کنم.

وحیدی با اشاره به اقدامات شهرداری تبریز در خصوص ساماندهی حاشیه نشینی تصریح کرد: در زمینه حاشیه نشینی در تبریز اقدامات مثبتی آغاز شده و در حال انجام است که دیگر شهرهای استان نیز باید برنامه های دقیقی در همین راستا تدوین کنند.

وی مهاجرت معکوس به روستاها را موجب کاهش میزان حجم حاشیه نشینی در شهرهای کشور دانست و افزود: در بافت های تاریخی و حاشیه شهرها نوعی بحران حاکم است و رسیدگی به این مسئله ارجحیت دارد.

وزیر کشور در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: شهرداران باید سازه های نا ایمن را بررسی کرده و طی گزارشی این لیست به وزارت کشور معرفی و سپس مدتی برای رسیدگی توسط مالک معین خواهد شد و در غیر این صورت باید موضوع به مراجع ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداران بناهای ناایمن را شناسایی و اقدام قانونی کنند

شهرداران بناهای ناایمن را شناسایی و اقدام قانونی کنند