مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 18:312023-06-07اقتصادي

صرفه جویی 145 میلیون دلاری مترو در حوزه انرژی در سال 1401


مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران از انجام 660 میلیون سفر در متروی تهران و حومه طی سال گذشته و صرفه جویی 145 میلیون دلاری حاصل از آن در حوزه انرژی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امروز (چهارشنبه 17 خرداد 1402) نشستی به مناسبت گرامیداشت هفته محیط زیست با حضور دکتر پیرهادی رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران، مهندس مسعود درستی مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران، دکتر حسینی مدیر اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار، دکتر تونی رییس اداره محیط زیست کرج و جمعی از مدیران حوزه محیط زیست در شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه برگزار شد.

مسعود درستی در این نشست ضمن گرامیداشت هفته محیط زیست اظهار کرد: متروی تهران بر حسب ماهیت و ویژگی هایی که دارد یکی از صنایع دوستدار محیط زیست و یک حمل ونقل سبز در جهان به حساب می آید و قطعاً این ناوگان در طول فعالیت خود کمک شایانی به حفظ محیط زیست و کاهش آلودگی هوا و ترافیک شهر کرده است.

وی با بیان اینکه طبق آمار در سال گذشته 660 میلیون سفر در متروی تهران و حومه انجام شده است، افزود: به ازای انجام هر سفر در متروی تهران 22 سنت صرفه جویی در انرژی صورت می گیرد و در کل می توان گفت که این حمل ونقل پاک درون شهری در سال گذشته بالغ بر 145 میلیون دلار صرفه جویی تنها در حوزه انرژی برای کشور دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صرفه جویی 145 میلیون دلاری مترو در حوزه انرژی در سال 1401

صرفه جویی 145 میلیون دلاری مترو در حوزه انرژی در سال 1401