مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 13:502023-06-11سياسي

زنجان، نیازمند مدیریت یکپارچه شهری است


در کنار اتفاقی افتاد، مشخص شد که شهر نیازمند مدیریت یکپارچه شهری است و این نیاز با وقوع حوادث بیشتر عیان می شود که حل آن نیازمند اعمال فرماندهی یکسان در سطح شهر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، مجید ناصحی مقدم، رییس شورای اسلامی شهر زنجان در جلسه تحلیف جلال کرمی، عضو جدید شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه به نظر می رسد، بحث استعفاها به خاطر شرکت در انتخابات تمام شده باشد، اظهار کرد: افرادی که قصدی برای این کار داشتند انجام دادند و مطمئنم مجموعه حاضر دیگر استعفا نخواهند داد.

رییس شورای اسلامی شهر زنجان به بارش باران سیل آسای روز پنج شنبه اشاره و تصریح کرد: در 24 ساعت، زنجان شاهد بارش 30 میل متری باران بود که تبدیل به سیل شده و مشکلاتی را موجب شد.

وی وضعیت آبگرفتگی روی داده در سطح شهر را متفاوت دانست و افزود: لایروبی های انجام شده در برخی از نقاط شهر مانع بروز مشکل شد، ولی در برخی معابر و زیر پل ها تجمع آب با وجود پیش بینی های انجام شده مشکلاتی ایجاد کرد.

ناصحی مقدم افزود: حجم زیاد آب مشکلاتی را ایجاد کرد که نیاز بود مناطق مختلف شهرداری، مدیریت بحران و آتش نشانی حضور یافته و هدایت آب های سطحی را انجام دهند که باید از اقدامات انجام شده در اسرع وقت تقدیر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجان، نیازمند مدیریت یکپارچه شهری است

زنجان، نیازمند مدیریت یکپارچه شهری است