مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 20:102023-06-15اقتصادي

ذخیره سازی بیش از 190 میلیون قطعه بچه میگو در مزارع گمیشان


سرپرست معاونت آبزی پروری اداره کل شیلات گلستان از ذخیره سازی بیش از 190 میلیون قطعه بچه میگو در مزارع گمیشان خبر داد و گفت: این ذخیره سازی در 103 مزرعه انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حمیدرضا نصیری، سرپرست معاونت آبزی پروری اداره کل شیلات گلستان گفت: ذخیره سازی در 103 مزرعه به مساحت بیش از 1100 هکتار انجام شده است.

وی افزود: انتظار می رود تا پایان مهلت ذخیره سازی حدود 110 مزرعه با سطح مفید هزار و 600 هکتار و با ذخیره سازی بیش از 270 میلیون قطعه پست لارو در مجتمع پرورش میگوی گمیشان فعال شوند.

نصیری گفت: مدیریت صحیح پرورش میگو و توجه جدی به رعایت مدیریت کنترل کیفی آب، بستر استخر، غذا و غذادهی و توجه و رعایت توصیه ها و دستورالعمل های ابلاغی دامپزشکی و گزارش سریع هرگونه موارد مشکوک در کیفیت آب و سلامت میگوها به دامپزشکی به افزایش ضریب موفقیت تولید کمک خواهد کرد.

وی ادامه داد: کارشناسان شیلات و دامپزشکی استان نیز نظارت های فنی و بهداشتی را از فعالیت مزارع مجتمع پرورش میگوی گمیشان بصورت مستمر انجام می دهند.

سرپرست معاونت آبزی پروری اداره کل شیلات گلستان گفت: موضوعاتی نظیر تکثیر موفق و تجاری میگو در استان، کمک به تکمیل زیرساخت های مجتمع، ارتقا ساختار مزارع جهت افزایش ضریب فنی و بهداشتی تولید از موضوعات مهمی است که در دستور کار اد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذخیره سازی بیش از 190 میلیون قطعه بچه میگو در مزارع گمیشان

ذخیره سازی بیش از 190 میلیون قطعه بچه میگو در مزارع گمیشان