مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 11:302023-06-18اقتصادي

ارائه خدمات و کود به کشاورزان حوضه آبریز کرخه در گرو چه شروطی است؟


معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: اجرای درست الگوی کشت در حوضه آبریز کرخه شرط دریافت خدمات، کود و نهاد خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، با حضور تورج نوروزی معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان سومین جلسه کارگروه مدیریت سازگاری با کم آبی حوضه کرخه که با حضور معاونان و مدیران ستادی و مدیران شهرستانی به صورت وبیناری برگزار شد.

تورج نوروزی معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان در این جلسه  اظهار کرد: این جلسه با محوریت بررسی وضعیت کشت های مجاز و الگوی کشت تعریف شده حوضه آبریز کرخه و اقدامات انجام شده در راستای اطلاع رسانی و اقناع سازی کشاورزان عزیز برای اجرای الگوی کشت مصوب و پیشگیری از کشت شلتوک برگزار شد.

وی ضمن اشاره به مصوبات این جلسه خاطرنشان کرد: سطح کشت تعریف شده برای هر شهرستان باید توسط مدیران جهاد کشاورزی در قرارگاه شهرستانی مصوب شده و بر اساس آن کشاورزان برای عقد قرارداد و تامین آب به شرکت های بهره برداری یا مدیران امور آب سازمان آب و برق معرفی شوند.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان با بیان این مطلب که هدف از انجام این اقدامات حمایت از کشاورزانی است که الگوی کشت را رعایت کرده اند، تصریح کرد: کشاورز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات و کود به کشاورزان حوضه آبریز کرخه در گرو چه شروطی است؟

ارائه خدمات و کود به کشاورزان حوضه آبریز کرخه در گرو چه شروطی است؟