مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 13:072023-06-06سياسي

چرا خزاعی به وزارت خارجه رفت؟


رییس سازمان سینمایی کشور به منظور تبادل نظر در خصوص گسترش تعاملات بین المللی و همکاری های فرهنگی و سینمایی، با حضور در محل وزارت امور خارجه با سخنگوی وزارت امور خارجه و برخی از سفرای ایران در کشورهای مختلف به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی؛ این نشست مشترک با حضور ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه، علیرضا دلخوش مدیرکل دیپلماسی عمومی وزارت امور خارجه و سفرای ایران در کشورهای چین، هند، اندونزی، لبنان، تونس، آفریقای جنوبی و برزیل برگزار شد.

محمد خزاعی در این نشست با اشاره به جایگاه و دستاوردهای بین المللی سینمای ایران گفت: سینما به عنوان یکی از دریچه های مهم شناخت فرهنگ یک جامعه و ملت از ابزارهای مهم دیپلماسی عمومی در دنیاست و خوشبختانه، سینمای ایران از مطرح ترین محصولات فرهنگی کشور برند شناخته شده ای دارد.

به گفته وی، این وضعیت البته به معنای وضعیت مطلوب و ایده آل نیست و هنوز سینمای ما در دیپلماسی عمومی و فرهنگی جایگاه و شانیت خودش را پیدا نکرده است.

هنوز کارهای بر زمین مانده بسیاری در بخش بین الملل سینمای ایران داریم.

خزاعی ادامه داد: متاسفانه به دلایل مختلف سطح نفوذ سینمای ایران در کشورهای منطقه نسبت به سایر کشورها بسیار کم است که علت های مختلفی دارد و طبعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا خزاعی به وزارت خارجه رفت؟

چرا خزاعی به وزارت خارجه رفت؟