مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 18:102023-06-19سياسي

معیار حرکت متولیان فرهنگی باید بر محور اقناع استوار باشد


معیار حرکت و عملکرد مجموع متولیان فرهنگی و رسانه ای باید بر محور اقناع استوار باشد و حقایق و پیامدهای ناشی از اجرای نقشه های دشمنان بیان شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله رسول فلاحتی امروز دوشنبه در دیدار با جمعی از دبیران ستادهای شهرستانی امر به معروف و نهی از منکر گیلان در رشت اظهار کرد: احیا و ترویج امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یک سنت حسنه الهی ضرورت دارد.

وی با تاکید بر لزوم جدیت در اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر افزود: اجرا و همگانی کردن فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر، زمینه ساز تقویت ارزش ها و بازدارنده از ارتکاب به منکرات و ناهنجاری ها است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه دشمن شبانه روز در راستای ترویج فرهنگ ضد اسلامی تلاش می کند، گفت: تغییر فرهنگ اسلامی و سبک زندگی مردم جزو راهبردهای دشمن در جنگ نرم است.

فلاحتی با تاکید بر لزوم هوشیاری و بصیرت در جامعه در مقابل پاتک های رسانه ای دشمن بیان کرد: نوع مواجهه با این ترفند دشمنان باید همراه با درایت، روشنگری و اقناع مخاطب باشد تا بتواند فرهنگ غنی این سرزمین را در بستر احیای هویت ملی و دینی که موضوع با عفتی و با حجابی یکی از مشخصه های آن است، به باور نسل جوان و آینده ساز تبدیل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معیار حرکت متولیان فرهنگی باید بر محور اقناع استوار باشد

معیار حرکت متولیان فرهنگی باید بر محور اقناع استوار باشد