مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 20:202023-05-29فرهنگي

هنرمند اردبیلی توانست جوایز رسانه ای «باهم برای صلح» را کسب کند


هنرمند اردبیلی توانست برای اولین بار جایزه معتبر بین المللی جوایز رسانه ای «باهم برای صلح» را برای استان اردبیل کسب کند.

- اردبیل-هنرمند اردبیلی توانست برای اولین بار جایزه معتبر بین المللی جوایز رسانه ای باهم برای صلح را برای استان اردبیل کسب کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، قاسم لطفی از هنرمندان اردبیلی در دومین دوره از جوایز رسانه ای با عنوان باهم برای صلح که به همت ای.

بی.

یو و یونسکو برگزار شده بود، توانست با برنامه ای به نام ترسناک ترین صدا در بخش رابطه اخلاقی و پایدار با طبیعت ، بعد از رادیو ملّی چین، رتبهٔ دوم را کسب کند و از طرف هیأت داوران مورد تقدیر ویژه قرار گیرد.

ترسناک ترین صدا در قالب سی.

اس.

آ به مدت 90 ثانیه تولید شده است که در آن به موضوع خطیر قطع بی رویه درختان در جهان و احتمال نابودی جنگل توسط انسان اشاره شده است.

هدف از جوایز رسانه ای ای.

بی.

یو ارتقای وضعیت صلح مثبت است، صلح مثبت مفهوم جدیدی است که نه به جنگ و خشونت، بلکه به همزیستی مسالمت آمیز در سیاره ای مشترک از جمله هماهنگی و هارمونی بیشتر و بهتر با طبیعت و تنوع جوامع انسانی، و ایجاد جامعه عادلانه می پردازد.

در این دوره 27 کشور از پنج قاره حضور داشتند که آن را به رقابتی پیشگام برای برنامه هایی تبدیل کرد که الهام بخش و ترویج صلح هستند، گفتنی است که ای.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرمند اردبیلی توانست جوایز رسانه ای «باهم برای صلح» را کسب کند

هنرمند اردبیلی توانست جوایز رسانه ای «باهم برای صلح» را کسب کند