مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 10:402023-05-30فرهنگي

طرح «پارک فرهنگی» در مازندران اجرا می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از تخصصی کردن 12 شهر استان برای رشته های فرهنگی و هنری برای اولین بار در استان خبر داد و گفت: طرح پارک فرهنگی در استان اجرا می شود.

- حسین جوادی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برپایی جشنواره های مختلف برای اولین بار در استان گفت: جشنواره بومی محلی نوجوان مازنی با مشارکت بیش از دو هزار نوجوان مازنی و اولین جشنواره استعدادیابی کاتی با معرفی بیش از هزار و 50 استعداد در رشته های مختلف در استان برچا شده است.

وی گفت: همچنین اولین جشنواره شهر برتر فرهنگی استان با مشارکت استانداری، شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و شوراهای اسلامی شهرها با هدف ایجاد انگیزه برای گسترش فعالیت های فرهنگی در شهرهای اقماری با مشارکت دستگاه ها نیز اجرا شده است.

وی اجرای اولین همایش تجلیل از نخبگان فرهنگی هنری کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران (توجه به داشته ها و مفاخر فرهنگی هنری کارکنان ارشاد) و اولین همایش هنرمندان حسینی با هدف احیای سنت ها و آیین های هنری حسینی با حضور هنرمندان منتخب استان و ادای دین جامعه هنری و جهت بخشی به خلق آثار هنری آیینی هنرمندان استان را از دیگر برنامه های فرهنگی در استان بیان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «پارک فرهنگی» در مازندران اجرا می شود

طرح «پارک فرهنگی» در مازندران اجرا می شود