مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 10:572023-05-30اجتماعي

اجرای طرح ویژه جمع آوری سگ های بلاصاحب در بوستان جنگلی چیتگر


معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 22 اظهار کرد: طرح جمع آوری، مدیریت و کنترل سگ های ولگرد از طریق زنده گیری با همکاری سازمان مدیریت پسماند، در بوستان جنگلی چیتگر با حضور سه اکیپ مجرب انجام شد.

- معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 22 اظهار کرد: طرح جمع آوری، مدیریت و کنترل سگ های ولگرد از طریق زنده گیری با همکاری سازمان مدیریت پسماند، در بوستان جنگلی چیتگر با حضور سه اکیپ مجرب انجام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی بخشی در این خصوص گفت: بر اساس مفاد بند 15 ماده 55 قانون شهرداری ها که جلوگیری از شیوع امراض مسری، انسانی و حیوانی و جمع آوری حیوانات بلاصاحب و دفع انسانی حیوانات مریض، مزاحم و ولگرد را از جمله وظایف شهرداری دانسته است، این طرح از اولین ساعات بامداد روز دوشنبه هشتم خرداد در منطقه آغاز شد و تعداد17 قلاده سگ در جهت امنیت و رفاه حال شهروندان که از طبیعت این بوستان استفاده می کنند زنده گیری و به محل نگهداری حیوانات شهری اعزام شد.

وی یادآور شد: این طرح به صورت استاندارد و بدون ایجاد تلفات و جراحات برای حیوانات و بارعایت کامل پروتکل های اجرایی صورت گرفته است.

بر اساس گزارش سایت شهر، علی بخشی اظهارکرد: با توجه به شناخت برخی از بیماری های قابل انتقال بین حیوان و انسان و به مخاطره افتادن سلامت انسان ها و ایجاد ترس در بین شهروندان، امرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح ویژه جمع آوری سگ های بلاصاحب در بوستان جنگلی چیتگر

اجرای طرح ویژه جمع آوری سگ های بلاصاحب در بوستان جنگلی چیتگر