مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 22:052023-06-11اجتماعي

فعالیت 49 سازمان مردم نهاد زیست محیطی در ایلام


مدیرکل حفاظت محیط زیست ایلام از فعالیت 49 سازمان مردم نهاد زیست محیطی در ایلام خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا محمدی عصر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: هم اکنون 8 دستگاه ایستگاه سنجش ذرات در واحدهای تابعه این اداره به منظور سنجش و پایش وضعیت گردوغبار نصب شده است.

وی عنوان کرد: این دستگاه ها قادر خواهد بود ذرات معلق موجود در هوای آزاد را سنجش و نتایج را به شکل آنلاین در اختیار کاربر قرار دهد.

محمدی افزود: در حال حاضر 21 دستگاه اجرایی ایلام در حوزه هوای پاک با اداره کل محیط زیست استان همکاری و دارای تکالیف اجرایی و نظارتی هستند.

وی با اشاره به فعالیت 49 سازمان مردم نهاد زیست محیطی در ایلام بیان داشت: مهمترین اهداف این سازمان ها، ارتباط مردم با دولت ها و جلب مشارکت هر چه بیشتر در امور مختلف از طریق این نهادها است.

طرح نهالکاری 100 هکتار از اراضی منطقه حفاظت شده کولگ وی گفت: سازمان های مردم نهاد زیست محیطی بازوی قدرتمند در جهت اجرای طرح ها و فعالیت های منابع طبیعی و محیط زیستی هستند.

وی خاطر نشان کرد: طرح نهالکاری 100 هکتار از اراضی منطقه حفاظت شده کولگ از سال گذشته آغاز شده است و بر اساس بازدیدهای مستمر این نهالکاری در وضعیت مطلوبی قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 49 سازمان مردم نهاد زیست محیطی در ایلام

فعالیت 49 سازمان مردم نهاد زیست محیطی در ایلام