مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 14:252023-06-08سياسي

کاشت یک میلیارد نهال در مدت چهار سال در دستور کار قرار دارد


رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت: کاشت یک میلیارد نهال در مدت چهار سال در دستور کار این سازمان و ادارات کل منابع طبیعی استان ها قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباسعلی نوبخت ظهر پنجشنبه در بازدید از طرح های نهال کاری منابع طبیعی شهرستان گناباد اظهار کرد: بدنبال تأکیدات رهبر معظم انقلاب و رییس جمهور و دولت سیزدهم، کاشت یک میلیارد نهال در مدت چهار سال در دستور کار این سازمان و ادارات کل منابع طبیعی استان ها قرار گرفته است.

رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت: هم اکنون 125 میلیون هکتار از عرصه های منابع طبیعی سطح کشور در معرض فرسایش آبی قرار دارند.

وی افزود: سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور، در کنار کشت یک میلیارد نهال در عرصه های منابع طبیعی، به اجرای طرح های آبخیزداری و آبخوان داری برای مقابله با خشکسالی نیز توجه ویژه دارد.

نوبخت ادامه داد: این طرح ها با هدف افزایش تغذیه سفره های زیر زمینی و مقابله با خشکسالی ها، کنترل عوامل فرسایش آبی و افزایش پوشش گیاهی مراتع کشور اجرا می شود.

رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور تصریح کرد: در راستای اجرای این طرح که از سال گذشته آغاز شده و به مدت چهار سال ادامه دارد، سالانه 250 میلیون اصله نهال تولید و در عرصه های منایع طبیعی کشور کاشته می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاشت یک میلیارد نهال در مدت چهار سال در دستور کار قرار دارد

کاشت یک میلیارد نهال در مدت چهار سال در دستور کار قرار دارد