مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 09:002023-06-10بين الملل

تقلای نتانیاهو برای ساماندهی به روابط با عربستان


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نتانیاهو به شبکه اسکای نیوز و بدون توجه به قطعنامه های شورای امنیت مبنی بر فلسطینی بودن اراضی کرانه باختری، - نتانیاهو جمعه شب در اظهاراتی گفت که صلح با دولت ریاض یک گام منحصر به فرد رو به جلو به شمار می رود، چرا که سعودی پرنفوذترین کشور نه تنها در جهان عرب، بلکه در میان کشور های اسلامی است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نتانیاهو به شبکه اسکای نیوز و بدون توجه به قطعنامه های شورای امنیت مبنی بر فلسطینی بودن اراضی کرانه باختری، ادعا کرد: کرانه باختری در خاک اسراییل است و شهرکسازی در آن متوقف نخواهد شد.

وی بار دیگر گفت: دست ما به سوی تمام کشور های عربی بویژه عربستان که یک مسأله فوق العاده مهم است، دراز کرده ایم.

نتانیاهو که از انواع بحران های درونی در سرزمین های اشغالی رنج می برد و برای چندین هفته متوالی صهیونیست ها شنبه شب ها به خیابان می آیند و اعتراض خود را به کابینه وی اعلام می کنند، مدعی شد: فرصت بزرگی برای پیشبرد صلح در منطقه و دو طرف (اسراییل و عربستان) و رفاه ملت های دو طرف در اختیار داریم و به نظر من این صلح تاریخ را تغییر خواهد داد.

وی گفت که بر این باورم که می توان نزاع کشور های عربی و اسراییل را پایان داد و به نظر من این مسأله نیز به ما برای حل نزاع میان فلسطینی ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقلای نتانیاهو برای ساماندهی به روابط با عربستان

تقلای نتانیاهو برای ساماندهی به روابط با عربستان