مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 07:152023-06-13اقتصادي

تعداد واحد های صنعتی گازدار مریوان به 200 مورد می رسد


مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان گفت: با گازرسانی به 9 واحد صنعتی دیگر، تعداد صنایع گازدار مریوان به 209 مورد افزایش می یابد.

- احمد فعله گری مدیرعامل شرکت گاز کردستان در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج با اشاره به برخورداری 192 واحد صنعتی مریوان از گاز طبیعی، از برنامه ریزی برای گازرسانی به 9 واحد صنعتی دیگر این شهرستان مرزی در سال جاری خبر داد.

وی با اشاره به برنامه ریزی برای گازرسانی به 8 روستای شهرستان مریوان در سال جاری، افزود: از مجموع 139 روستای دارای قابلیت گازرسانی، تاکنون 131 روستای مریوان از گاز طبیعی بهره مند شده است و عملیات گازرسانی در 8 روستای دیگر نیز ادامه دارد که با گازدار شدن این تعداد روستا ضریب گاز طبیعی در جمعیت روستایی هم به 100 درصد افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان یادآور شد: تا هفته دولت سال جاری تمام روستاهای دارای سکنه در سراسر استان کردستان به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل می شود.

فعله گری اضافه کرد: ضریب نفوذ گاز طبیعی در بخش شهری شهرستان مریوان 100 درصد و بخش روستایی 99 درصد است که تا پایان امسال به 100 درصد افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان در مورد گازدار شدن 9 واحد صنعتی در شهرستان مرزی مریوان اظهار داشت: با گازدار شدن این تعداد واحد صنعتی در 230 هزار لیتر فرآورده های نفتی صرفه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد واحد های صنعتی گازدار مریوان به 200 مورد می رسد

تعداد واحد های صنعتی گازدار مریوان به 200 مورد می رسد