مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 12:052023-06-02دانش

حضور 2838 داوطلب در دهمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی در ایلام


مدیر اجرایی آزمون جهاد دانشگاهی ایلام گفت: دهمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی کشور به صورت هم زمان در مرکز استان و در 5 حوزه امتحانی در دانشگاه های ایلام ، - ایسنا/ایلام مدیر اجرایی آزمون جهاد دانشگاهی ایلام گفت: دهمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی کشور به صورت هم زمان در مرکز استان و در 5 حوزه امتحانی در دانشگاه های ایلام ، دانشگاه پیام نور و دانشگاه علوم پزشکی ایلام برگزار شد.

لطف الله محمدی در گفت وگو با ایسنا، با اعلام این خبر، اظهار کرد: بر اساس این آزمون 44 نفر جذب 13 دستگاه استان خواهند شد.

مدیر اجرایی آزمون جهاد دانشگاهی استان ایلام با قدردانی از استاندار و معاونان، رییس و معاونان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، فرماندار ایلام، رؤسا، معاونان و مدیران حراست و کارکنان دانشگاه های ایلام، پیام نور و دانشگاه علوم پزشکی ، مدیران و کارکنان فوریت های پزشکی ،نیروی انتظامی و هلال احمر، گفت: آزمون در صحت و سلامت و با هماهنگی با مرکز آزمون کشور برگزار شد.

محمدی تصریح کرد: این آزمون برای جذب نیرو در دستگاه های راه وشهرسازی، سازمان ثبت اسناد و املاک، سازمان امور مالیاتی، پست بانک، شرکت ارتباطات زیرساخت، گمرک جمهوری اسلامی ایران، سازمان پزشکی قانونی کشور، سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان تحقیقات، آموز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 2838 داوطلب در دهمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی در ایلام

حضور 2838 داوطلب در دهمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی در ایلام