مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 20:252023-06-02سياسي

آمادگی ستاد پشتیبانی برای خدمتگزاری به زائران حرم مطهر امام راحل


جانشین استاندار تهران در ستاد پشتیبانی و صدور مجوز ایستگاه های صلواتی مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام راحل از آمادگی کامل این ستاد برای خدمتگزاری به زائران حرم امام (ره) خبر داد.

- ری- جانشین استاندار تهران در ستاد پشتیبانی و صدور مجوز ایستگاه های صلواتی مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام راحل از آمادگی کامل این ستاد برای خدمتگزاری به زائران حرم امام (ره) خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حامد یزدی مهر عصر جمعه در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد صدور مجوز و ضوابط برپایی ایستگاه های صلواتی و فرهنگی در بخشداری آفتاب از آمادگی کامل ستاد پشتیبانی برای خدمتگزاری به زائران حرم مطهر امام راحل خبر داد.

جانشین استاندار تهران در ستاد پشتیبانی و صدور مجوز ایستگاه های صلواتی مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام راحل با بیان اینکه در روز 14 خرداد ماه عاشقان معمار کبیر انقلاب در حرم مطهر امام راحل برای تجدید بیعتی دوباره حضور خواهند یافت گفت: تمام امکانات پشتیبانی برای حضور مردم عزیز در این اجتماع باشکوه فراهم شده است.

یزدی مهر با اشاره به اینکه مطابق سال های گذشته بر اساس مراجعات مردمی ایستگاه صلواتی جانمایی و بارگذاری شده اند گفت: تا پایان امشب جمعه 12 خرداد ماه در ستاد صدور مجوز مستقر در بخشداری آفتاب پذیرای مراجعین، برای ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی ستاد پشتیبانی برای خدمتگزاری به زائران حرم مطهر امام راحل

آمادگی ستاد پشتیبانی برای خدمتگزاری به زائران حرم مطهر امام راحل