مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 10:552023-06-10بين الملل

پرانتزهای باز در مذاکرات هسته ای


سفر پادشاه عمان گمانه زنی ها درباره قریب الوقوع بودن توافق میان ایران و آمریکا را شدت بخشید تا آنجا که این روزها خبرهای ضدونقیضی درباره توافق هسته ای به گوش می رسد.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها- صبح نو نوشت: سفر پادشاه عمان که همواره و به طور سنتی رابط میان ایران و آمریکا بوده است، گمانه زنی ها درباره قریب الوقوع بودن توافق میان ایران و آمریکا را شدت بخشید تا آنجا که این روزها خبرهای ضدونقیضی درباره توافق هسته ای به گوش می رسد.

همچنانکه میدل ایست آی و روزنامه صهیونیستی هاآرتص در گزارشی مدعی شده اند که ایران و ایالات متحده در حال نزدیک شدن به یک توافق موقت هستند که در برابر کاهش فعالیت های غنی سازی ایران، گشایشی را در برخی از تحریم ها فراهم می آورد.

خبری که هم از سوی ایران و هم از سوی آمریکا تکذیب شد.

اروپاییان نیز در دور جدید مذاکرات هسته ای ایران و آمریکا، به دلال هایی ناکارآمد برای پیام آوری واشنگتن تبدیل شده اند و به جای ایفای نقش تسهیل گری در توافق، گره هایی را در مذاکرات ایجاد می کنند.

همچنانکه علی رغم همکاری های گسترده ایران با آژانس، حل و فصل فنی دو پرونده پادمانی و بازگشت دوربین ها و نظارت آژانس؛ اما تروییکای اروپا بعد از نشست شورای حکام، بیانیه تندی علیه ایران صادر کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرانتزهای باز در مذاکرات هسته ای

پرانتزهای باز در مذاکرات هسته ای