مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 11:252023-06-12سياسي

اصلاح رفتارهای پرانتقاد شهردار بجنورد نیاز به همگرایی جدی دارد


اصلاح رفتارها و عملکرد پر انتقاد شهرداری بجنورد نیازمند همگرایی تمامی اعضای شورای شهر است تا بتوان روزهای بهتری را برای مرکز خراسان شمالی ایجاد کرد.

- بجنورد- عضو شواری شهر بجنورد گفت: اصلاح رفتارها و عملکرد پر انتقاد شهرداری بجنورد نیازمند همگرایی تمامی اعضای شورای شهر است تا بتوان روزهای بهتری را برای مرکز خراسان شمالی ایجاد کرد.

یوسف مغروری در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به شرایط نامناسب مالی در شهرداری بجنورد اظهار کرد: در کمیسیون برنامه بودجه به دلیل عدم شفافیت، تفریق بودجه سال گذشته و همچنین هزینه کرد سه ماهه نخست امسال رد و به شهرداری بجنورد بازگشت داده شد.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر بجنورد همچنین با انتقاد از برخی پرداخت های مالی در شهرداری بجنورد گفت: با بررسی های انجام شده به کارگیری و پرداخت به شخصی صورت گرفته، در صورتی که فرد یاد شده هیچ گاه در محل خدمتی خود حاضر نبوده است.

وی افزود: در روزهایی که فشار اقتصادی زندگی برخی از کارکنان شهرداری بجنورد را با سختی همراه و آنها را مجبور به استفاده از وام های با درصدهای بالا کرده است، یک فرد با ویژه خواری تسهیلات قرض الحسنه دریافت داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح رفتارهای پرانتقاد شهردار بجنورد نیاز به همگرایی جدی دارد

اصلاح رفتارهای پرانتقاد شهردار بجنورد نیاز به همگرایی جدی دارد