مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 20:152023-06-01اجتماعي

سیلاب مهمان ناخوانده خردادماه/ کدام استان ها درگیر سیل شدند؟


پنج استان کشور طی روزهای گذشته درگیر سیل و آب گرفتگی بودند تا سیلاب بهاره به مهمان ناخوانده خردادماه تبدیل شود، مهمانی که خسارات جدی در برخی استان ها برجای گذاشت.

- - گروه استان ها: طی چند روز گذشته برخی استان های کشور از جمله آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، زنجان و مرکزی شاهد بارش باران بودند که در برخی شهرها منجر به سیل و آبگرفتگی شد.

سرپرست سازمان امداد و نجات در همین ارتباط گفت: 5 استان کشور در 2 روز گذشته درگیر سیل و آبگرفتگی بودند و امدادگران هلال احمر به 800 نفر حادثه دیده در این استان ها امدادرسانی کردند.

بابک محمودی با اشاره به اینکه امدادگران در 2 روز گذشته در 5 شهرستان و 22 منطقه (3شهر و 19 روستا) مشغول امدادرسانی بودند، افزود: 799 حادثه دیده در این مدت از خدمات امدادی هلال احمر بهره مند شدند، 194 نفر اسکان اضطراری داده شدند و آبگرفتگی 102 واحد مسکونی، تخلیه شد.

سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: 20 تیم امدادی شامل 210 امدادگر و نجاتگر در 2 روز گذشته علاوه بر امدادرسانی به متاثران از سیل و آبگرفتگی، اقلام زیستی و امدادی پتو، موکت، بسته های غذایی و… را میان حادثه دیدگان توزیع کردند.

در این میان بیشترین حجم خسارات در استان اردبیل گزارش شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیلاب مهمان ناخوانده خردادماه/ کدام استان ها درگیر سیل شدند؟

سیلاب مهمان ناخوانده خردادماه/ کدام استان ها درگیر سیل شدند؟