مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 10:152023-06-20سياسي

اجرا در تلویزیون، از گزینه های موجود تا مجری گری مدیران


این روزها برنامه های متفاوت سیما با تعداد کمی از مجری های موجود برگزار می شود، در این میان بعضی از مدیران شبکه های تلویزیونی دست به مجری گری زده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، در طول سالیان مختلف برنامه های ترکیبی سیما با مجریان متفاوت و مختلفی پخش شده و به نوعی برخی مجریان حوزه هایی تخصصی پیدا کرده و حتی برای سال های متمادی به اجرای تنها یک برنامه پرداخته اند.

نمونه اش هرمز شجاعی مهر که چندین سال تنها اجرای برنامه سیمای خانواده شبکه یک سیما را برعهده داشت و به مجری تخصصی این حوزه تبدیل شده بود؛ جدای از این مورد بسیاری از افراد هم مجری گری برنامه های صبحگاهی را برعهده داشند و یا برنامه هایی تحلیلی را روی آنتن می بردند.

شاید مجید یحیایی و حامد مهربانی که برنامه درانتهای الوند شبکه 2 سیما را برعهده داشتند همین شرایط را تجربه کرده و برای چند سال مجریان تخصصی برنامه صبحگاهی شبکه دوم سیما بودند، تجربه ای که امروز در همین برنامه و با مجری گری یحیایی و وحید رونقی ادامه دارد.

*وضعیت مجریان صدا و سیما  شاید امروز وضعیت تعداد مجریان تلویزیون رو به بهبود باشد، شاید اتوبوس مجریان جدید سیما به مقصد ساختمان شیشه ای رسیده و در خیلی از موارد به موفقیت هم رسیده باشند اما همچنان باز هم هستند مجریانی که چندین ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرا در تلویزیون، از گزینه های موجود تا مجری گری مدیران

اجرا در تلویزیون، از گزینه های موجود تا مجری گری مدیران