مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 14:452023-05-28سياسي

آیین اختتامیه چهارمین جشنواره ملی مهدویت در قم برگزار می شود


آیین اختتامیه چهارمین دوره جشنواره ملی مهدویت، دوشنبه هشتم خردادماه از ساعت 10 در تالار شیخ مفید دانشگاه قم برگزار می شود.

- ایسنا/قم آیین اختتامیه چهارمین دوره جشنواره ملی مهدویت، دوشنبه هشتم خردادماه از ساعت 10 در تالار شیخ مفید دانشگاه قم برگزار می شود.

علی حسینی معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد قم در گفت وگو با ایسنا، از برگزاری آیین اختتامیه چهارمین دوره جشنواره ملی مهدویت خبرداد و گفت: هدف این جشنواره ایجاد یک موج جدید و کاملا هدایت شده از سوی نهادهای علمی تخصصی حوزوی و فعالان جدی عرصه مهدویت است تا ضمن برگزاری یک جشنواره فرهنگی و هنری و علمی و دعوت از صاحبان فکر و قلم و هنر برای اندیشیدن بیشتر و بهتر در این مقوله، فضایی جدید در توسعه فرهنگ متعالی مهدویت در دانشگاه ها و فضای عمومی ایجاد شود.

حسینی بیان کرد: چهارمین دوره جشنواره ملی مهدویت با محوریت گفتمان سازی مهدویت با تکیه بر مفهوم انتظار در چهار بخش ادبی، هنر و رسانه، کتابخوانی، ایده پردازی و نوآوری برگزار شد.

وی برگزاری دوره های آموزشی در حوزه های مختلف عکاسی، خلاقیت و ایده پردازی، خبر و رسانه برای بیش از 4 هزار نفر به صورت رایگان، برگزاری نشست های تخصصی، برگزاری شب شعر مهدوی را از برنامه های جانبی چهارمین دوره جشنواره ملی مهدویت معرفی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین اختتامیه چهارمین جشنواره ملی مهدویت در قم برگزار می شود

آیین اختتامیه چهارمین جشنواره ملی مهدویت در قم برگزار می شود